30 d’abril 2008

Els Sherpah al Fet a mida!

El proper dilluns 5 de maig entrevistarem als Sherpah, un grup compost per 10 joves bagencs que amb els seus ritmes mestissos han conduit a la banda a fusionar reggae, rumba, salsa i hip-hop, entre altres ritmes, tot utilitzant instrumentació “clàssica” com la guitarra flamenca, la trompeta o el trombó amb samplers, scratchers i bateria electrònica, fent d’aquesta proposta una combinació atrevida, explosiva i diferent.

I això no és tot. Entre totes les trucades que rebem (recordeu, dilluns de 2/4 de 8 a 9 del vespre al 93.837.17.53) juntament amb els que comentin aquest post (pels qui no podeu trucar) sortejarem 2 cds de Caravana, el seu últim treball, acabat de sortir del foc!

Els hi voleu demanar alguna cosa? Simplement voleu un cd perquè us encanten? ... Transmetrem la vostra opinió al grup!

I, pels qui no els coneixeu... no sabeu el què us perdeu, escolteu-los!
+ info

10 comentaris:

Anònim ha dit...

uoooooooooooooooo!!! jo dilluns sense falta a escoltar l'entrevista d'aquest super grup!!! no vull CD perquè ja el tinc però si em toca no faré un lleig eh!! que ja tinc candidats per regalar-lo! :)

En fi!! que des d'aquí dono mooooolts ànims a aquest peazo de musics i com no, a aquests peazo locutors de FET A MIDA!!!!!

Anònim ha dit...

m'he descuidat de dir qui soc i si em toca el CD no me'l podreu donar!!! jejeje no patiu! vosaltres digueu per antena si m'ha tocat i jo em posaré en contacte amb vosaltres!!! jejeeje

Anònim ha dit...

IEP!

Jo si q vull el cd!!

Només coneixia el grup de sentir-ne a parlar, i ara puc dir que m'han sorprès molt positivament!

I... una pregunta: com és i per què sou 10 components? No us costa posar-vos d'acord?

Mia

Anònim ha dit...

Hola a tothom!!! Doncs n'he sentit a parlar bastant d'aquest grup, però mai he escoltat cap de les seves cançons; que segur són molt bones. Així que és una bona raó perquè hem toqui el Cd a mi, jeje; així els podré conèixer amb més profunditat!!! Un petó a tots i amunt ràdio Sallent!!!

Merche

Àlex Gómez Ribera ha dit...

Bé, la meva pregunta pels Sherpah, tot i que reconec la meva ignorància sobre el grup ja que fa molt que no els escolto:

Quines són aquelles coses de la vida, del seu entorn etc... davant les quals prenen la decisió d'escriure cançons?

Àlex

KID ha dit...

Bona tarda amics del Fet a Mida!!
Encantat de poder escoltar els vostres programes de tant en tant, fa mes passatjera akesta estada a l'estranger!
Espero k seguiu amb akesta empenta i iniciativa, que valeu un imperi!
Molta soort!!!

Futur Inquilí ha dit...

Hola!!! Ara he sentit la cançó i sona força bé.
La meva pregunta és si entre tants grups com sou a Sallent (Serpah, Kòdul, Bona Queena...) no us feu molt la competència?

Anònim ha dit...

Bones!!
Conec molta gent que els hi agrada aquest grup ,ja els hi dire que passin epr aqui ;) de tota manera segur que m'agrairien que els regales un cd d'aquest grup

seguiu aixi que vaigui be!!!

jordi

Anònim ha dit...

Perquè aquests Sherpah són genials!
El primer cd ja em va encantar i estava esperant ja amb moltes ganes aquest segon que és molt guapo!

I esperant també ja el seu concet a Manresa el dia 9 de Maig :)!

Res que només els volia felicitar per aquest nou treball i donar-los forces per aquest concert en el que s'hi estan volcant moltíssim. La resposta serà espectacular no patiu que ja estic fent propaganda a tothom qui conec, i a qui no conec també!

Petons i salut!

*Viddy*

Anònim ha dit...

d'aqui a poc més d'una horeta podrem escoltar la gran entrevista!!!!!!!!!!!!! jejeje
SHERPAH....un GRAN grup!!! FET A MIDA...un GRAN programa!


Petons a tots!